Pagini

luni, 8 iulie 2013

Șeherezada (V)



Tu mă asculţi
de parcă o Şeherezadă
ţi-ar vorbi acum.
’O mie şi una de nopţi
de-ar avea,
tot ar mai vrea
să aibă
ca să-şi spună
povestea...
poveştile vieţii ei’
- te gândeşti.
Dar rămâi tăcut,
ascultându-mă
mai departe.
Nu îndrăzneşti să rupi
şirul nesfârşit de cuvinte
ce mi se rostogolesc
uşurel
de pe buze
şi-ţi cad ţie în palmă,
blânde şi cuminţi.
Şi mă iubeşti acum...
acum când îţi vorbesc,
când îţi povestesc
despre toate.
’Mă fascinezi!’
- îţi vine să-mi spui
cu dorinţa de a-mi cuprinde
capul între palme
şi de a-mi săruta
gura.
Dar ştii şi tu
că nu mă poţi săruta...
cuvintele nu ar mai zbura
din mine
dacă ai face-o.
Şi atunci...
pur şi simplu taci,
mă priveşti
şi îmi asculţi povestea.
Şi despre multe vieţi
şi despre multe vise,
eu îţi vorbesc,
iar tu...
tu le trăieşti pe toate.
Le trăieşti prin mine
şi prin povestea mea
neînchipuit de lungă.
-Ştii...pentru mine...
nu există cuvântul Sfârşit.
- mă auzi că-ţi spun
şi mă aprobi
zâmbindu-mi
înţelegător şi cu dragoste multă.

Un comentariu:

Maddie spunea...

Frumos:)
Uimitor este faptul ca vibram folosind aproape aceeasi respiratie.
Citind randurile tale am simtit ca mi-am recitit propriile ganduri.