Pagini

vineri, 5 iulie 2013

Soarele cu zece raze... (III)



Din zece raze -
şapte ţi le ţii pentru tine.
Doar ai nevoie de ele...
Trei, însă, ajung la mine.
Dar eu sunt Lună
şi mă-ncarc repede.
Nici nu am nevoie
de mai mult de trei.
Zi după zi
şi noapte de noapte
îmi golesc şi-mi umplu
butoiaşul cu apă vie.
Mereu îi port cu mine
şi-i luminez molatic
pe toţi oamenii dragi mie.
Nimic nu uit
căci Uitarea este mai grea
decât chiar Moartea
pe care fiecare
şi-o poartă după el
în buzunarul de la piept.
Unii îşi închid acolo şi Iubirea.
N-ar trebui s-o facă...
Ar trebui în schimb
s-o cânte Vântului
ca el s-o poarte
până hăt departe,
până la omul ce li-i drag
ş-acela să se-nalţe
zburând pasăre liberă
în adiere de vânt,
căci păsările 
nu pot trăi şi nici zbura
nici în colivii
şi nici strânse tare în piepturi
sau între degete.
Aşa că-mi fac palmele căuş,
las apa vie să curgă agale,
îmi ţugui buzele
şi eliberez un tril
încărcat de iubirea ce ţi-o port.
Şi ştiu...simt
că vântul îţi va da de urmă
şi că va sufla departe norii,
iar tu vei putea
să-ţi laşi sufletul să zboare liber
pe un cer
fără de temeri,
fără promisiuni şi
fără norme.
Pe un cer plin de Iubire.
O iubire pe care eu
nici n-o aştept,
nici n-o mai caut...
doar o ofer.

Un comentariu:

Lys spunea...

iubire...