Pagini

luni, 15 iulie 2013

(III) Lumina?

LUMINA!

prin Meditaţie adâncă
Floare de Lotus
am Renăscut:

furiile-mi - Poeme le-am făcut
mâhnirile-mi -  Albe poduri
ce mă poartă
Uşor şi-n Linişte
spre o Lume de Vis!

am clădit din ruine
îmbrăcate-n liene
o Lume mai Bună
în care Luna nu mai este
fărâme zdrobite cu-n ciocan pe cer
iar Apa Vie nu mai curge
 doar ploaie mohorâtă
de toamnă târzie
lăsată de toţi
în
UITARE

căci am înţeles
că ce-i MORT poate RENAŞTE
ce este dat însă Uitării
moare de Tot
fiindcă
nu-i Nimeni
să-şi mai amintească
de-a fost cândva şi el
şi cine-a fost...

Şi eu am o
DORINŢĂ
ce nu mă lasă nimic să uit
şi nici măcar nu e dorinţa mea
e o dorinţă împrumutată
asumată cumva...

e Dorinţa pe care-o Viorea
mi-a şoptit-o într-o noapte frumoasă de MAI

mi-a zis roşind toată:

Prea repede mă duc dacă sunt Viorea...
mai bine să fiu stea!

şi mi-a cerut
în locul ei  -  să-mi pun eu
Dorinţa

- i se părea...
că-i prea mare de ea
de-o simplă viorea...
- se temea că
numai ei  
- dintre toate viorele -
n-are să i se împlinească...

Trebuie să strâng Lumină!

asta am mai înţeles
în Meditaţia mea

...Lumină cât de-o Stea...

e drept... mai mititică....
...mai pentru Vioreaua mea
ce-şi dorea să devină
şi ea
tot
STEA!



Niciun comentariu: