Pagini

marți, 20 decembrie 2011

Întunericul din priviri...



Mi-am scos din sertarele
ochilor...privirile...
Le-am înşirat toate
pe pat
pentru a le admira pe rând.
Şi când m-am plictisit
de ele
le-am îngrămădit iar
în spaţiul îngust
de sub sprâncene.
Dar ele,

fără stare,
mi-au curs pe obraji, 
făcându-şi loc printre gene,
şi prelungindu-se apoi,
în voie,
în picături mărunte
şi colorate viu.

În întuneric
m-au lăsat...orbită,
îngrădită
în „eul” scufundat
tot mai adânc
în mine...
Aşa că acum...alerg
fără astâmpăr,
în derută,
din colţ de inimă,
în colţ de ochi,
în colţ de gând...
şi ajung—într-un târziu—
la colţul vieţii...
Şi da!
m-am pierdut
eu de mine printre
atâtea priviri
de „mie pe mine mă mi”...
şi degeaba
aprind eu acum
o lumânare pâlpâită—
întunericul 
din privirile mele
nu se mai lasă
    nicicum pătruns...

Niciun comentariu: